Specializujeme se na opravy mobilních telefonů, tabletů, diagnostiku poruch a prodej náhradních dílů.
Provádíme všechny druhy oprav od výměny displeje, mikrofonů, baterie, nabíjecího konektoru až po náročné opravy základních desek. U všech značek chytrých telefonů – precizně, rychle a za výhodnou cenu.
Opravy mobilních telefonů
Pozáruční servis telefonů značek iPhone Apple, Samsung, Huawei, Honor, Xiaomi, Sony a další. Výměna displeje, baterie, mikrofonu i opravy základní...
READ MOREOpravy tabletů
Pozáruční servis a opravy tabletů iPad Apple, Acer, Lenovo nebo Samsung. Výměna displeje, baterie, zadního krytu i opravy základní desky...
READ MOREProdej náhradních dílů
Nejširší nabídka originálních i neoriginálních dílů od ověřených dodavatelů. Všechny náhradní díly skladem. Garance rychlé dopravy a výhodné ceny....
READ MOREZjistěte cenu a dobu trvání opravy vašeho telefonu
Stačí zvolit typ přístroje a druh poruchy
Nenašli jste v ceníku váš telefon nebo typ poruchy? Pošlete nám zprávu a najdeme řešení!
Jak bude probíhat oprava?
- Předem zjistíte cenu a dobu trvání opravy.
- Zašlete požadavek na opravu e-mailem, telefonicky nebo přes kontaktní formulář.
- Podle náročnosti opravy vás informujeme o termínu dokončení a ceně opravy.
- Domluvíme se na termínu opravy.
- Přinesete zařízení osobně do naší provozovny v Praze nebo zašlete poštou.
- Vyzvednete si svůj opravený přístroj osobně nebo vám ho odešleme poštou (poštovné 100 Kč).
- Úhrada opravy probíhá hotově na pobočce při převzetí. V případě distanční opravy hradíte částku předem bankovním převodem nebo formou dobírky při převzetí od přepravce (cena opravy bude zahrnuta v dobírce).
Jak postupovat při reklamaci?
Je s vaším telefonem nebo tabletem po opravě něco v nepořádku? Přineste ho do naší provozovny v Praze nebo nám přístroj zašlete poštou. Zákonná lhůta pro reklamaci je 30 dní, ale my se snažíme problém vyřešit co nejrychleji.
Garance a záruky
Na opravu a nové díly získáte záruku 6 měsíců.
Pokud byl přístroj před opravou v kontaktu s kapalinou, servis neručí za případné skryté vady, které se mohou projevit po servisním zásahu. Toto platí i pro přístroje, které byly poškozeny pádem, a nelze tak u nich ověřit funkčnost před opravou.
V případě voděodolných přístrojů nemůžeme po opravě garantovat voděodolnost.
Je váš telefon stále v záruční době? Po opravě záruka a možnost reklamace u prodejce zaniká.
Spolupráce pro firmy
Poskytujete servis a opravy mobilních telefonů a tabletů? Potřebujete do týmu zkušeného servisního technika? Nemáte potřebné vybavení pro provádění oprav? Spolupracujeme s firmami formou dlouhodobého zajišťování servisních služeb.