Níže zmíněné servisní podmínky upravují a vymezují vztah mezi zákazníkem (objednatelem) a servisem (zhotovitelem).
Provozovatel servisu: Akbar Huseynov, IČ 08092435, se sídlem: Krátká 2100, 289 24 Boží Dar-Milovice.
Adresa servisu: Rubensova 2237/2, 100 00 Praha 10 – Strašnice, Metro Skalka
telefon: +420 777 033 995
e-mail: info@phonecare.cz
web: www.phonecare.cz
Číslo účtu: 2401886358/2010
Nejsem plátce DPH
Jsem zapsán v Živnostenském rejstříku ČR od 16.04.2019, úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Městský úřad Lysá nad Labem.
Obecné servisní podmínky
- Obchodní podmínky v plném znění jsou k dispozici na internetových stránkách www.phonecare.cz/vop a na kamenné pobočce. Servisní služba bude poskytnuta po předchozí domluvě zákazníka a servisu.
- Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy o dílo (dále jen „Smlouvy“) mezi kupujícím a zhotovitelem (servis), uzavřené ve smyslu Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb.
- Smlouva je uzavřena okamžikem fyzického přijetí zařízení k provedení servisního zásahu.
- Při předání zařízení k provedení servisního zásahu/opravě, platí, že zákazník plně a bez výhrad akceptuje tyto obchodní podmínky a je s nimi obeznámen.
- Servis v žádném případě neručí za uložená data v zákazníkově zařízení. Zákazník výslovně bere na vědomí, že servis neodpovídá za případnou ztrátu či poškození dat z elektronického zařízení po provedení nebo během provádění opravy. Servis zákazníkovi doporučuje, aby zákazník před předáním elektronického zařízení provedl zálohu veškerých dat umístěných na elektronickém zařízení.
- Zákazník bere výslovně na vědomí, že je povinen elektronické zařízení, u něhož má zájem o provedení opravy, předat tak, aby nebylo nutné k přístupu do zařízení užívat heslo, případně je povinen takové heslo před provedením opravy sdělit.
- Oprava bude provedena podle požadavku zákazníka, který byl sdělen při předání zařízení. V případě jakýchkoliv jiných zásahů bude servis zákazníka kontaktovat.
- Zákazník je povinen si po předání zkontrolovat vnější stav zařízení na prodejně. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
- Servis neručí za jakékoliv problémy zaviněné neodborným zásahem do zařízení a rovněž není zodpovědný za jakékoliv vady, které se mohou vyskytnout po servisním zásahu.
- Servis neposkytuje výměny náhradních dílů poskytnutých zákazníkem. V případě, že si zákazník přeje na svém přístroji provést opravu či výměnu a poskytne servisu své vlastní náhradní díly, bere na vědomí, že na tyto náhradní díly, jejich kvalitu či funkčnost neposkytne servis záruku, i v případě pozdějších skrytých vad v přístroji, a nebude možné tyto případné vady později reklamovat. Servis si vyhrazuje právo v krajním případě danou opravu odmítnout.
- Nepodaří-li se servisu provést objednaný servisní zásah/opravu z důvodů technických či jiných důvodů, nebo odstoupí-li objednatel od smlouvy, bude zařízení uvedeno do původního stavu pouze v případě, je-li to technicky možné a zaplatí-li objednatel náklady na práci s tímto spojenou (tzn. diagnostiku) dle ceníku servisu.
- Diagnostika závady bude zákazníkovi účtována pouze v případě, že po přijetí přístroje do opravy zákazník žádá vrácení přístroje bez provedení servisního úkonu nebo je-li přístroj neopravitelný. O diagnostiku mobilních telefonů zdarma se jedná pouze v případech, není-li hledání závady komplikované a časově náročné. Jedná-li se o diagnostiku po těžkém poškození přístroje s nejednoznačnou závadou, bude v tomto případě zákazníkovi naúčtována cena 300 Kč. Stejně tak, jde-li o diagnostiku závady na zařízení, které je po kontaktu s kapalinou, a diagnostika je kvůli oxidaci uvnitř mobilního telefonu složitá, bude zákazníkovi naúčtována cena této diagnostiky 300 Kč.
- Na provedený servisní úkon poskytuje servis záruku v délce 6 měsíců od okamžiku převzetí zákazníkem ve smyslu §654 Občanského zákoníku. Na náhradní díly poskytuje záruku 6 měsíců od okamžiku převzetí zákazníkem ve smyslu §654 Občanského zákoníku. Projeví-li se během této doby na zákazníkově zařízení jiná závada, než jaká byla servisem odstraňována, servis nenese odpovědnost za její odstranění. Dále nebude uznána reklamace přístroje, který ponese znatelné známky po oxidaci kapalinou či který byl do opravy s touto diagnostikou přijat. Pokud reklamovaný přístroj ponese známky po zásahu jiného servisu, než je servis phonecare.cz, zákazník ztrácí s okamžitou platností záruku na provedenou opravu či jiný servisní zásah, a to v plném rozsahu.
- Zhotovitel upozorňuje, že v rámci opravy je do elektronického zařízení nalepená bezpečnostní plomba. V případě jejího porušení veškeré záruky poskytnuté zhotovitelem zanikají.
- V případě, že při uplatnění záruky zákazníkem byla stejná závada zapříčiněna znečištěním vnitřních částí přístroje nebo mechanickým poškozením, nebude záruka v tomto případě uplatnitelná. Dále zákazník nese veškeré náklady na opravu. Servis má právo, dle 11. odstavce Obecných servisních podmínek, účtovat tento úkon jako diagnostiku závady.
- Zákazník bere na vědomí, že servisním zásahem může dojít ke snížení odolnosti zařízení proti vodě či jiným nečistotám.
- Záruční doba na baterie je 6 měsíců, stejně jako na ostatní náhradní díly. Tato záruka se však nevztahuje na „životnost“ baterie, tudíž na pokles kapacity, která je způsobena běžným používáním. Záruka na životnost baterie je 5 měsíců.
- Záruční doba na opravy základních desek (chipů a jiných částí základní desky) je 6 měsíců. Na opravy základních desek po kontaktu s tekutinou se vztahuje záruční doba 3 měsíce.
- V případě nedostatku náhradních dílů souhlasí zákazník s prodloužením předpokládaného termínu opravy na maximálně 30 dní.
- Zákazník souhlasí s prodloužením doby opravy v případě složitějších zásahů do vnitřních částí přístroje, jako jsou zásahy pájením základní desky, hardwarové výměny dílů a jiné komplikované druhy servisních zásahů.
- Zákazník bere na vědomí, že servis neodpovídá a neručí za jakékoli náklady, které vyvstanou v souvislosti s opravou zařízení, tj. například ušlý zisk, náklady na telefonní poplatky, internetové připojení, dopravné apod.
- Servis se v rámci opravy zařízení zavazuje ekologicky zlikvidovat vyměněné vadné díly (baterie a menší elektronické součástky) na vlastní náklady, nepožaduje-li zákazník vrácení vadných dílů po provedené opravě.
- Do servisu jsou přístroje přijímány bez sim karet a bez příslušenství, které nejsou předmětem opravy. U přístrojů Apple si je zákazník vědom toho, že v případě blokování Apple iD nebo pokud je aktivní služba FMI (tj. Find My iPhone), může se prodloužit doba opravy nebo nemusí být oprava provedena vůbec.
- Zákazník bere na vědomí, že při opravě skla (digitizeru) u Apple iPad Air, Apple iPad mini 1 a 2 již nebude fungovat sleep/wake senzor s magnetickými obaly.
- Zákazník bere na vědomí, že při výměně HB tlačítka u Apple iPhone 5S, SE, 6, 6Plus, 6S, 6SPlus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus již nikdy nebude funkční otisk prstu pro odemykání obrazovky.
- Zhotovitel si vyhrazuje právo v průběhu opravy sjednanou cenu i vícekrát změnit, dojde-li v procesu diagnostiky nebo v průběhu opravy ke zjištění nových závad či jiných poškození, které mají vliv na celkovou cenu zakázky. V těchto případech si zhotovitel vždy vyžádá ústně nebo písemně souhlas se změnou ceny od zákazníka.
- Termín dokončení opravy je předběžný a je dohodnut před uzavřením smlouvy. V případě nemožnosti dokončit opravu v uvedeném termínu je servis povinen o této změně informovat zákazníka. Po dokončení servisní služby je objednatel zpravidla informován prostřednictvím telefonu, SMS či e-mailem.
- Zákazník podpisem smlouvy souhlasí s tím, že servis neručí za případné skryté vady opravovaných telefonů (v jejichž důsledku může dojít ke „zhroucení“ přístroje) a dále neručí za případný vznik jiných než zákazníkem uváděných závad. Jedná se převážně o tzv. skryté vady, které se mohou projevit ihned nebo po delším časovém odstupu. Jedná se hlavně o přístroje po pádu, nárazu, s hrubým mechanickým poškozením s nemožností otestování před přijetím do opravy nebo u přístroje po kontaktu s kapalinou, u kterých nelze zaručit dlouhodobý bezproblémový chod.
- Zákazník byl obeznámen a souhlasí s tím, že v případě servisního zásahu ztrácí přístroj záruku od výrobce. Rovněž souhlasí s tím, že jelikož je phonecare.cz pozáručním servisem, není na přístroji možné dále udržet záruku voděodolnosti ani prachuvzdornosti.
- V případě, že si zákazník nevyzvedne věc svěřenou servisnímu místu k opravě do 30 dnů od dokončení opravy a kontaktování k jejímu vyzvednutí, provede servisní místo fyzickou likvidaci zařízení bez nároku zákazníka na náhradu škody. Zhotovitel si rovněž vyhrazuje právo takto nevyzvednutou věc prodat či jinak využít za účelem kompenzace zákazníkem neuhrazených nákladů vynaložených v souvislosti s opravou zařízení. Je-li zhotoviteli známa adresa objednatele a jde-li o věc větší hodnoty (podle nařízení vlády č. 258/1995 Sb. je věcí větší hodnoty věc přesahující hodnotu 3 000 Kč), je servisní místo povinno o zamýšleném prodeji nebo likvidaci věci objednatele předem vyrozumět a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu dva týdny k vyzvednutí věci.
- Servisní místo si také může účtovat poplatek za uskladnění. Podle § 656 občanského zákoníku je objednatel povinen vyzvednout si věc nejpozději do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy měla být oprava nebo úprava provedena, a byla-li provedena později, do jednoho měsíce od doručení vyrozumění o jejím provedení. Neučiní-li tak, je povinen zaplatit poplatek za uskladnění, který činí 30 Kč/den.
- Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
Tyto Obecné servisní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 01.07.20